[Talk-cz] OpenTrackMap

Karel Volný kavol na seznam.cz
Středa Červen 24 13:30:53 UTC 2009

Dne St 24. června 2009 Radek Bartoň napsal(a):

> Dost se to zpomalilo s vykreslováním stínování, ale to je věc kterou tam
> prostě chci mít :-).

aha ... je fakt, že jsem pracoval jen s čistou mapou, to jsem opomněl

> Jinak díky za informaci o existenci mod_tile. To jsou
> přesně informace, které potřebuji.

což o to, ony jsou na wikině, ale aby si člověk vzal tejden dovolenou na
nastudování :-(

> No to určitě, akorát nevím jestli máme s takovým projektem šanci se dostat
> mezi seznam oficiálních projektů. Máte s tím zkušenosti?

já ne, snad tu budou povolanější na zodpovězení této otázky, leč myslel jsem
spíše recyklovat jejich server-klient architekturu než přímo přidávat se k
projektu

> Tak tedy SVN má adresu [1] a webové rozhraní je na [2]  (omlouvám se za ten
> šíleně nedoladěný CSS styl).
>
> Pokud byste ten rendering rozjížděl, tak budete potřebovat PostgreSQL,
> PostGIS, Mapnik 0.6, osm2pgsql, demtools a SRTM data z [3]. Další informace
> můžu poskytnout přes Jabber a případně Vám můžu poslat shapefile se
> souřadnicemi a GeoTIFF se stínovou mapou.
>
> [1] - svn://blackhex.no-ip.org/OpenTrackMap
> [2] - http://blackhex.no-ip.org/browser/OpenTrackMap
> [3] - http://glcf.umiacs.umd.edu/data/srtm/description.shtml

dík, ozvu se jak (nebo spíš "jestli") něco budu mít

K.