[Talk-cz] Spolupráce na OSM

Frettie frettie na gmail.com
Čtvrtek Červen 25 12:01:29 UTC 2009

Však tak to myslím, nicméně jsme už dost offtopic. To, pokud někdo
zakóduje do nějakého prvku OSM mapy souřadnici nebo tak něco (což je
poměrně velké riziko, protože pořád to nějaký frikulín může změnit a
stát se tak vandalem), tak to bude v pořádku. Napadlo mě něco
podobného i s wikipedií, ale bohužel, dost dobře to nejde, leda jako
nějaký obrázek, tam je možnos vandalismu poněkud menší.