[Talk-cz] Stavim, stavis, stavime - aneb budovy a adresni body z CUZK

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Neděle Červen 28 19:40:35 UTC 2009

Zdravim,

potiz adresnich bodu muze byt ta, ze adresni bod je mimo budovu (jelikoz
obkresluju ruco, tak sem takovych uz videl desitky)
a pak automat nakresli jako budovu napr zahradu. Dal muze byt budova
poskladana z vice polygonu
(nebo je to vice budov tesne u sebe), ale adresni bod je jen v jednom.

=> videl bych to OK, pokud by slo o navrh ve vybrane oblasi s rucnim
schvalenim, ale na fullauto import asi ne.