[Talk-cz] OpenTrackMap

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Úterý Červen 30 07:58:02 UTC 2009

Dne úterý 30 Červen 2009 09:43:32 Lukas Kabrt napsal(a):

> O tom, jak se generuje stinovani a vrstevnice nic moc nevim, ale
> myslim si, ze pokud by chyba byla v datech, tak by to ovlivnilo i
> vrstevnice. I ty jsou genegovany s SRTM dat, ne?

To je dobrý postřeh. Osobně si myslím, že to ovlivňuje i vrstevnice, akorát to
není tak moc vidět. Jinak metodika generování vrstevnic a stínování je
převzata z [1]. Mají tam s tím stejné problémy. Pokud to někoho hodně trápí,
tak se může ponořit do kódu hillshade a zrevidovat ho :-).

[1] - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/HikingBikingMaps

PS: Ještě jsem se nezmínil, že od včereška od večera jsou na serveru
vyrendrované dlaždice ze včerejšího extraktu dat.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz