[Talk-cz] OSM: změna licence

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Březen 5 08:39:36 UTC 2009

> Prave ze smaze. Stara planet sice bude k dispozici, ale nova data se
> budou pridavat do hlavni databaze, ze ktere ale budou data lidi co
> nesouhlasili s licenci smazana. Cili v ni proste jednoho krasneho dne
> zmizi treba 20% dat. Coz asi uz dost zavani tim, ze nekdo vezme stara
> data a bude pokracovat v projektu pod starou licenci. Coz znamena
> roztristeni prispevovatelu. Coz neni dobre.

Vic nez 20%. Nova licence se mi vubec nelibi, a rozhodne nejsem sam.

Jo, mohli bychom zacit obchazet bnhelp etc, a vysvetlovat jim ze si
maji prostudovat 10 stran hnusny pravniciny, a ze ty data co nam dali
si muzou sami stahnout jen pokud nekde odkliknou ze s tou pravnicinou
souhlasej; ale prijde mi ze tu praci by mel delat ten ***** co si
tuhle zmenu vymyslel.
									Pavel