[Talk-cz] limit 2000bodu

MP singularita na gmail.com
Čtvrtek Březen 5 17:32:51 UTC 2009

Tohle nebude problem, vnejsi hranice se proste jen rozdeli na segmenty
po max. 2000 uzlech (no, dal bych tam tak 1800, at je rezerva na
pripadne male upravy bez nutnosti dalsiho deleni), vsem vnejsim
segmentum se nacha role=outer v multipolygonu a az renderery korektne
implementuji "advanced multipolygons" tak zase mame krasne lesy kde
vnejsi polygon ma treba 5000 bodu. Jen to interne bude ulozene jako
tri samostane cesty. Nevidel bych v tom problem a budou i snazsi
upravy, kdyz zmenim maly usek nekde na okraji, tak nenahravam zpet na
server vsech 5000 bodu, ale jen tu mensi cast kde jsem delal zmeny
(proto se to hlavne delalo, kvuli zatezi serveru).

> Asi je to nejjednodussi reseni, nicmene male lesy sou lepsi nez velke.
> Umele je tristit je blbost, to je fakt. Nicmene neco se udelat musi.

Umele ne, ale pokud nekde na vhodnem miste vede nejaka vhodna hranice
(napr. silnice skrze les) tak to rozriznout podel ni. Na
http://tools.geofabrik.de/osmi/ je takovy kontrolni nastroj, co
zobrazuje cesty nad 1000 bodu (cili prisnejsi limit odkdy to varuje),
lesu nad limit 2000 je v CR jen par. Navic po zavedeni nezmizi z DB,
jen je nepujde ulozit pokud budou mit pres 2000 nodu, takze je bude
potreba rozkouskovat nez pujdou normalne editovat.

Tusim 1000 nebo 2000 clenu.

Problem by mohl byt u veledlouhych cest, ale tam by se pak slo navazat
na dalsi/predchozi useky cesty treba pridanim relace do te relace s
roli napr. next_part/previous_part nebo tak neco.

Martin