[Talk-cz] Tagy , Proposed, Voting

Petr Schonmann PSBOX na seznam.cz
Sobota Březen 7 20:31:52 UTC 2009

Ahoj,

Když tak na to koukám, wikipedia asi není moc uzpůsobená na toto zvěrstvo v podobě hlasování navrhování a jiné změny ohledně tagů.
Dlouho jsem nad tím hloubal a napadl mě nápad, ovšem programovat neumím takže to nechám na někom zdatnějším.
Dle mého názoru by byla mnohem efektivnějěí aplikace, která by se skládala z několika částí.

Tagy co jsou aktivní
Nově navrhované tagy
Staré a vyřazené tagy
-
Hlasování
-
Vše by bylo nějakou stromovou strukturou, a výstup by se mohl lít rovou do JOSM, případně jinam, zřejmě přes XML. Hlasování by bylo ralizovano prostym kliknutim yes/no s vyjadrenim. S loginem by slo delat to, ze treba muzu videt novy tagy co cekaji na schvaleni a ja se nevyjadril, registrovany user co hodnoti casteji by treba mel vetsi vahu nez neregistrovany user. Dalsi napady by urcite byly ale nejak nevim jak to odprezentovat do osm a zda by se to ujalo, co vy na to ?