[Talk-cz] Talk-cz Digest, Vol 24, Issue 21

MP singularita na gmail.com
Čtvrtek Březen 19 12:53:52 UTC 2009

Zkusil jsem si stahnout osmarender a pak spustit:
./osmarender data.osm

Jenze po 22 hodinach spotrebovaneho CPU casu stale vysledek nikde -
osmarender asi neni urcen na tak velke vyseky, obvykle se s nim
renderuji jen male dlazdice (nejspis tam bude pouzit nejaky algoritmus
se slozitosti O(n^2) nebo jeste horsi).

Koukal jsem na ty data.osm - tam je ale vsechno, ne jen highways
(protina to centrum prahy a je tam asi tak 10800 budov), takze mozna
to osmarender nerozdychal, vyrobit SVG mapu zhruba 1/4 prahy je na nej
asi moc :).

Kdyby v tom vyseku byly opravdu jenom cesty (to by mela zajistit URL
http://www.informationfreeway.org/api/0.5/way[highway=*][bbox=14.41,49.55,14.52,50.30]
), tak by to mozna jeste slo v rozumnem case osmarenderem vyrenderovat
(zkusim to pustit, treba z toho neco vyleze v rozumnem case), jinak
bych asi zkusil jiny nastroj (ma nekdo nejaky tip?).

Martin