[Talk-cz] spojeni .svg + .jpg v inkscapu

Kubajz kubajz na kbx.cz
Sobota Březen 21 08:50:42 UTC 2009

Ahoj,

sice nevim, na co reagujes, ale neni problem dat do podkladni vrstvy JPG
a do vrchni SVG a zvolis rezim prekryti v pripade potreby. U vrstev se
da nastavovat i opacita, takze mi to prijde jako trochu elegantnejsi reseni.