[Talk-cz] Routovatelna mapa CR pro Garmin

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Sobota Březen 21 15:47:43 UTC 2009

Ahoj,

vyrobil jsem routovatelnou mapu pro Garminy z relativně čerstvých dat
produkovaných Geofabrik [1] . Stahovat můžete  z Les-ejku [2]. Časem na
to asi napíšu nějaký skriptík, který by to dělal automaticky. Mapy
obsahují názvy ulic jako POI, takže se v tom dá při troše dobré vůle
dohrabat až na požadované místo. Dneska jsem to trochu testoval v Praze
a na sever od Prahy a vyšlo to celkem použitelně, akorát v centru občas
nějaký _link chybí nebo není vyznačena jednosměrka - ještě, že to tam
znám.

Myslíte si, že by pomohlo, kdybych napsal jednoduchou routovací webovou
aplikaci, která by routovala nad daty OSM s tím, že by se to dalo
používat právě pro vyhledávání potenciálních chyb?

Jáchym

[1].http://download.geofabrik.de/osm/europe/
[2] http://les-ejk.cz/data/osm/cr/
--