[Talk-cz] adresni body do OSM

Jiří Veselý j.v.2 na seznam.cz
Sobota Březen 21 17:15:30 UTC 2009

Zdravím všechny,
v katastru (a Nahlížení do KN) jsou primárně definiční body parcel a
budov, adresní body (v tom přesném smyslu) katastr neobsahuje. Pro
vysvětlení:
- definiční bod - souřadnice (ideálně) středu objektu ("tam kde je na
mapě číslo") s vazbou na objekt
- adresní bod - souřadnice příslušné adresy
Takže jedna budova (jedno č.p.) může mít víc adres a tedy víc adresních
bodů.
Ten připojený dotaz vyhledá nejbližší definiční bod a zobrazí k němu
příslušné informace - využitelnost posuďte sami, nicméně systematické
stahování celé ČR tímto způsobem nedoporučuji.

J.Veselý