[Talk-cz] Export cest z OSM

Rolf K Rolf na seznam.cz
Neděle Březen 22 20:43:02 UTC 2009

Hezky vecer,

> Zkusil jsem si stahnout osmarender a pak spustit:
> ./osmarender data.osm
> Jenze po 22 hodinach spotrebovaneho CPU casu stale vysledek nikde -

Tak to jsme dopadli zhruba stejne. Jen ja jsem to vzdal uz asi po 12-ti
hodinach :-)

> Koukal jsem na ty data.osm - tam je ale vsechno, ne jen highways
> Kdyby v tom vyseku byly opravdu jenom cesty (to by mela zajistit URL
> http://www.informationfreeway.org/api/0.5/way[highway=*][bbox=14.41,49.55,14.52,50.30]
> , tak by to mozna jeste slo v rozumnem case osmarenderem vyrenderovat

No presne podle toho prikladu jsem to zkusil stahnout, ale tam se mi zase vyrenderovala
jenom prazdna stranka. Nakonec jsem zkusil stahnout jen maly kousek mapy
ve formatu OSM a prohnat to tim Osmarenderem - to se povedlo - dokonce jsem se dostal
az k tomu, ze jsem dal vrstvu cest nad jpg turistickou mapu, ale je hrozne problematicke
srovnat meritko vrstvy presne tak, aby to sedelo s tou turistickou, pak se to micha s cestama
z toho JPG, ktere ve skutecnosti vubec neexistuji, no zkratka vysledek je pomerne nepouzitelny
az chaoticky. Tak jsem nakonec zkusil ten Kosmos, a asi se vybodnu na cele turisticke mapy,
ktere stejne nejsou vetsinou ani zdaleka presne a spise si upravim styly OSM tak, aby byly citelne
v turisticke navigaci a budu pouzivat jenom ty. Kazdopadne dekuju vsem, co se nejak do tohohle
problemu zapojili a pomohli, a to zejmena Martinovi.
Rolf