[Talk-cz] Kosmos - dva dotazy

Rolf K Rolf at seznam.cz
Tue Mar 24 10:58:12 GMT 2009

Zdravim,

> ja to resim ruznou sirkou car pro jednotlive barvy, v kosmosu sem
> nenasel zpusob jak posunout caru o neco nekam, kdyby to slo delal bych
> to tak.
> Viz http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Czech_kct_kosmos_rules

Super, povedlo se. Sice by to bylo graficky hezci, kdyby slo nejakym zpusobem kazdou
barvicku posunout na jinou stranu cesty, ale i takhle je to super.

Horsi je, ze se mi nerenderuji urcite veci, i kdyz jsem presvedceny, ze zapsane je mam spravne.
Napriklad nazvy mest a evsnic, napriklad Stihlice: V OSM jsou zapsane spravne
place   village
name  Štíhlice

a v konfiguracnim souboru my_rules.txt mam radku:

|-
| PlaceVillage || {{IconNode}} || {{tag|place|village}} || Text (MinZoom=12, MaxZoom=16, Color=black,
TagToUse=name, FontName=Trebuchet MS, FontStyle=bold, FontSize=12:10;17:20, OutlineColor=white) ||

ktera by mela zajistit to, aby se na mape vypisovaly jmena vesnic. Jenze se tak nedeje.
Stejne je to s tagem quarry (nezobrazi se...) a mozna jeste dalsimi, na ktere jsem neprisel.
Nevite nekdo, cim by tohle mohlo byt? Pripadne neposlal byste mi nekdo svuj txt soubor
s pravidly pro Kosmos?
Moc dekuju predem, Rolf