[Talk-cz] Nápad na jednodu??í kreslení budov

Martin Landa landa.martin na gmail.com
Sobota Květen 2 14:10:21 UTC 2009

Zdravim,

2009/5/2 Radomir Cernoch <radomir.cernoch na gmail.com>:
> nedávno jsem také začal doplňovat do mapy tvar budov. Nápad jsem měl
> podobný, ale poměrně prozatím jsem ho zavrhl. Program by jednak musel
> poznat, že řadové domy mají společnou stěnu a obrysy obou sousedících
> domů k sobě "přirazit". Kromě toto mapě v katastrální mapě každý druhý
> dům přes sebe čáru, která ho rozděluje na 2 samostatné oblasti. Program
> by musel poznat, že obě oblasti ve skutečnosti tvoří jeden dům...
>
> Zkrátka mi to přijde jako dost práce, zejména pak s doladěním algoritmu
> tak, aby opravdu fungoval. Ale možná by z toho byla hezká práce pro
> [...]

podobne tema muzu vypsat u nas na FSV, CVUT, obor Geoinformatika [1].
Resp. rad bych vypsal vice temat souvisejicich s OSM --- mate nejake
dalsi konkretni tipy?

Martin

[1] http://gama.fsv.cvut.cz/wiki/index.php/K153_-_Vypsan%C3%A1_t%C3%A9mata_diplomov%C3%BDch_prac%C3%AD#Ing._Martin_Landa

--