[Talk-cz] Nový plugin pro správu adres na území ?R

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Květen 4 13:39:26 UTC 2009

> Od: Radomir Cernoch <radomir.cernoch na gmail.com>
> Předmět: Re: [Talk-cz] Nový plugin pro správu adres na území ?R
> Datum: 04.5.2009 12:45:22

GIT mám sice radši, ale myslím, že by bylo lepší to nahrát na SVN Openstreetmap (není to totéž jako SVN pro JOSM) k ostatním pluginům, aby se na tom mohli jednoduše podílet i další programátoři pluginů.