[Talk-cz] Nov? plugin pro spr?vu adres na ?zem? ?R

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Středa Květen 6 06:31:58 UTC 2009

Radomir Cernoch píše v Út 05. 05. 2009 v 21:44 +0100:

> 1) Malé město
>
> Kraj:      Jihomoravský
> Okres:     Brno-venkov
> Oblast:    Šlapanice
> Obec:      Šlapanice
> Část obce: Šlapanice, Bedřichovice
>
> Jen bych podotkl, že Bedřichovice většina lidí vnímá jako samostatnou
> vesnici, se Šlapanicemi ji nespojuje ani nesouvislá zástavba.

Řekl bych, že logičtější je napsat
Část obce: Bedřichovice

Podobně jsem na tom byl v okolí Jindřichova Hradce - pár vesnic, jedna i
celkem vzdálená, administrativně patří pod město, ale nikdo je za jejich
součást nepovažuje.

Myslím, že i matoucí dopravní značky "město, vesnice" nainstalované před
nějakými 30 lety postupně zmizely.

Horní Skrýchov je samostatný, Dolní Skrýchov je součást města. Toho, kdo
si jen prohlíží mapu, administrativní rozdělení příliš nezajímá, a také
ho nevidí. Nanejvýš se zarazí nad odlišným vykreslením textu:
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.16901&lon=15.02161&zoom=15&layers=B000FTTT

Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx