[Talk-cz] Cyklotrasy

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Čtvrtek Květen 7 06:29:44 UTC 2009

Celostátní cyklotrasy provozuje (nebo spíše garantuje) KČT, pražské
garantuje magistrát.
Takže navrhuji použít tagy operator=KČT resp operator=MHP.

Co se týče pražských cyklotras, měli bychom se dohodnout, jestli je
budeme značit jako lcn nebo rcn, zatím je to tak půl na půl.
Já hlasuji pro lcn, protože jednak ač pražák, Prahu nepovažuji za
region a za druhé se v cyklomapě zobrazují hezčí barvou :-)

=TT=