[Talk-cz] Cyklotrasy

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Čtvrtek Květen 7 07:00:29 UTC 2009

No a já jsem je značil všechny jako lcn, takže z toho máme pěkný chaos :-) :
http://www.opencyclemap.org/?zoom=12&lat=50.06172&lon=14.44547&layers=B000

Rozhodně si myslím, že by se měly všechny značit jako jedna síť,
protože to jedna síť je. Celostátní trasy také značíme všechny jako
ncn.

Variantu kdy rozlišíme třídy cyklotrasy jsem také ochoten akceptovat,
pak bychom se ale měli domluvit jak na to.
Třeba v Praze A1-A50 jako rcn a ostatní jako lcn, v ČR 1-999 jako ncn
a ostatní jako rcn. Nebude to faktograficky správně, ale bude to
vypadat líp na mapě :-).

=TT=