[Talk-cz] CzechAddress ve verzi 0.0.2

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Neděle Květen 10 22:43:42 UTC 2009

Shrnul bych svůj pohled na věc:

1) ČP u kurzoru napoví ještě před kliknutím.
2) ČP kreslené v nové vrstvě umožní kontrolu až po kliknutí, ale zato
přináší globální pohled.
3) V případě vrcholů, které mají jen 'alternatenumber', JOSM
nevykreslí takový ten modrý flek. Plugin by musel poznat, jestli flek
chybí a případně ho dokreslit. Na implementaci by to nebylo by to
těžké, ale elegantní také ne.
4) Nejlepší je stejně protlačit 'alternatenumber' do OSM... ;-)

Radek