[Talk-cz] Uřízlá čísla na KM

Radomir Cernoch radomir.cernoch na gmail.com
Pondělí Květen 11 12:28:07 UTC 2009

Nevím to jistě, ale tuším. JOSM vždy žádá z WMS obrázky 500x500 pixelů.
Pokud se dům kreslí na pravý okraj tohoto obrázku, část čísel se ořízne.
Jakmile se však kreslí jiný 'tile', napravo od toho s oříznutým textem,
dům s oříznutým textem se pravděpodobně nezahrne do výsledků dotazu na
databázi, protože prostě leží v jiné oblasti...

Řešením by podle mne bylo dotazovat se na větší obrázky na WMS (a snížit
množství „švů“ mezi obrázky z WMS), nebo se dotazovat tak, aby se
obrázky částečně překrývaly.

Svoji teorii ale zatím nemám ničím podloženou... :-)

Radek Černoch