[Talk-cz] mapovani konskych stezek

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Čtvrtek Květen 14 10:19:24 UTC 2009

> *** jestli je tam asfalt, a neni vyhrazeny, ani omezeny vjezd tak je to
> highway=unclassified ne?

Já měl za to, že highway=unclassified se používá pro běžné silnice,
které zpravidla nemají uprostřed čáru, ale spojují vesnice. Lesní
cesta, po které běžně nejezdí auta, mi spíš sedí na i 'track', a to i
když je vyasfaltovaná. Wiki na 'track' říká: „Roads for agricultural
use, gravel roads in the forest etc.; usually unpaved/unsealed but may
occasionally apply to paved tracks as well.“