[Talk-cz] Adresy, finale diskuse

Pavel Kovář fox na vsetin.org
Sobota Květen 23 15:09:03 UTC 2009

No co ze zemí které se sjednocují anglicky nemluví ani jedna maďarština je hrozná, čeština a slovenčina by měly problém s diakritikou no a německy mluví hned dvě země, tak proč ne německy že jo ;)
Jinak hodně bych ocenil kdyby někdo na českou wiki strčil vzorově otagovaný baraček a panelák s více vchody.

S pozdravem
Pavel Kovář