[Talk-cz] OpenTrackMap?

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Sobota Květen 23 19:42:41 UTC 2009

Zdravím,

samotné renderování je otázkou chvíle, zprovoznění mapniku trvá 30
minut a samotného serveru se „slippy map“ dalších 15. Celé to může
běžet na standardním serveru Apache.

Otázka kreslení reliéfu není problém. Pokud se nepletu, používá se na
ni „emboss“ filtr a nepříliš podrobná, avšak použitelná data jsou
zdarma k dispozici. Jediná možná potíž je kreslení turistických značek
tak, aby se navzájem nepřekrývali -- tedy ne jako v případě
openstreetmap.cz.

Jako problém vidím: kde, za kolik a z čeho server provozovat.

S pozdravem,
Radek Černoch