[Talk-cz] OpenTrackMap?

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Neděle Květen 24 07:59:04 UTC 2009

V osm je zatim jenom mala cast turistickych stezek, zato jsou ale
presnejsi a hlavne aktualnejsi. Casto narazim na stezky, ktere vedou
uplne jinudy nez na mapy.cz,mapy.idnes.cz nebo amapy.cz. Pripadne nove
nebo naopak jiz neexistujici stezky.

Mozna by bylo zajimave sestavit mapu, kde budou zaroven stezky z
mapy.cz a z OSM.

Jinak ja zatim OSM v prirode nepouzivam, ale pokud by byla k dispozici
osm mapa s turistickymi stezkami, tak bych asi zacal. Hlavne proto,
abych mel i v terenu prehled co uz je zmapovane. Ale priznavam, ze
bych si pro jistotu nechal i normalni turistickou mapu.

--
Jiri Klement