[Talk-cz] OpenTrackMap?

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Pondělí Květen 25 13:49:59 UTC 2009

Plně souhlasím, že se na data v OSM dá spolehnout... zatím. Jenže do
doby než se podaří zmapovat všechny lesní cesty a turistické značky,
budou ty dnešní stejně zastaralé a nespolehlivé. Chyby v mapách od
komerčních dodavatelů takto vznikají -- pomineme-li easter-eggs apod.
Bojím se navíc, že tento efekt hrozí u OSM ještě větší měrou, protože
mapování probíhá postupně po dlouhou dobu.

Importu bych se tedy nebál, pokud se každá importovaná cesta patřičně
označí. Třeba fixme=*?

S pozdravem,
Radek Černoch