[Talk-cz] OpenTrackMap?

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Pondělí Květen 25 21:57:30 UTC 2009

Pavel Machek píše v Po 25. 05. 2009 v 20:47 +0200:

> Ty "svazne cesty" jsou pomerne velke sterkovky, nemyslim ze by se s
> casem nejak vyrazne menily.

Tak nějak. Přiznávám se, že ke kontrole některých detailů v lesích kolem
naší chalupy používám i c. k. mapu, anžto žádná novější místní názvy
neuvádí. Dobrá polovina lesních cest tam sedí. Dokonce i c. k.
koněspřežná dráha vede stále tamtéž, nyní již, pravda, elektrifikovaná.

Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx