[Talk-cz] Alternativy některých služeb pro OSM

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Listopad 8 15:20:01 UTC 2009

Ahoj,

neznáte alternativy následujících služeb, které by zobrazovali jako
podkladovou mapu OSM?

1) Analýza GPX, např. <http://utrack.crempa.net/>. Jde mi o to, aby to
umělo zobrazit trasu v GPX na mapě a k tomu grafy (rychlostní profil,
výškový profil, vzdálenostní profil...). Zajímají mě především online
služby, ale možná by se hodila i aplikace pro Linux.

2) Měření vzdálenosti, např. na Seznamu
(http://mapy.cz/#mm=ZP@dm=133062656+136079360+71680-260096+356352+241664-51200+202752@x=133136384@y=136005632@z=9).
Potřeboval bych změřit vzdálenost trasy, hodilo by se tedy, aby se
spojnice přichytávali na existující cesty.
Něco podobného je na <http://openrouteservice.org/>. Je to ale strašně
pomalé - pro projitou trasu musím naklikat větší množství bodů, takže už
to docela vadí. Druhá věc je, že nejde přidat rovnou spojnici mezi dvěma
body (cesta přes louku; volně lesem; po cestě, kterou jsem vytvořil až po
té procházce).

--
Petr Dlouhý