[Talk-cz] Opisování turistických tras z ostatních map

Karel Volný kavol na seznam.cz
Neděle Listopad 22 18:07:51 UTC 2009

zdar a sílu,

jen poznámka na okraj: minulý víkend jsem byl na vandru(*), a musím říci, že
stav značek v realitě a na mapách je natolik rozdílný, že místy OSM bez značek
paradoxně vyhrává tím, že člověk ví, že to v té mapě není, a ne že se na mapu
spolehne a ono je to špatně ...

(*) achjo, zpracování tras mám ještě ve frontě, a to jsem chtěl dnes nahazovat
renderování pro OTM ... taky vám někam pořád záhadně mizí čas? :-/

K.