[Talk-cz] Zahrady (Re: 5500 duplicitních segmentů cest)

Mike Crash mike na mikecrash.com
Středa Listopad 25 13:52:37 UTC 2009

Tak toho jsem si doteď nevšiml, každopádně to nic nemění na faktu, že
fence je plot a pokud je tam jeden, tak má být jen jeden. Zajímalo by
mne, jak je to tam ve skutečnosti, pravděpodobně tam jen jeden je.

Přijde mi, že jste si z fence udělali definici zahrady jako pozemku, ale
to není. Viz třeba ten dvoubarák na zaslané mapě s číslem 1978 a 1399.
Tam jde fence i přes barák, kde ve skutečnosti není a je to tak i
vykresleno. Fence má končit na zdi baráku. A zahradu definovat jako
multipolygon z toho plotu a zdi baráku. Takto je to špatně. V mapě je
toho víc než ve skutečnosti.