[Talk-cz] turn restrictions v Navitu (was Re: Dotazy začátečníka #1)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Říjen 4 19:19:12 UTC 2009

MP píše v So 03. 10. 2009 v 02:54 +0200:

> To neni zas tak neobvykle. Viz treba krizovatka na http://osm.org/go/0J0lMI9ca--
> Je zakazane odboceni z Kresomyslovy ulice smerem na sever, coz se
> obvykle resi tak, ze se jede rovne kolem tramvajove zastavky

ve Zlíně je každá křižovatka řízená světelně a nemáme tu tramvajové
ostrůvky, takže jsou protisměrné jízdní pruhy hned vedle sebe. To U-turn
značně ztěžuje, řekl bych až znemožňuje (pokud řidič není natolik
asertivní, že zastaví provoz ve všech ostatních směrech, aby mohl
dokončit svůj manévr).

Je otázkou, mám-li to vyznačovat na každé křižovatce pomocí restrictions
(zakazovat U-turn). Ono zakázané to doslova myslím není (vyhlášku
vlastně neznám, jen tipuju), ale je to prostě proti zdravému rozumu a
pravidlu neohrozit-neomezit (předpokládám, že člověk nevlastní vůz s
poloměrem zatáčení < 2 metry a zrychlením z 0 na 100 km/h < 4s).

Petr