[Talk-cz] turn restrictions v Navitu (was Re: Dotazy začátečníka #1)

Petr Nejedlý petr na nejedli.cz
Neděle Říjen 4 20:20:46 UTC 2009

Nikoli všude, pouze v této zemi, přestože existuje mnoho míst, kde by U-turn pomohl a neohrozil...
Ale Navit si zajisté s místními odlišnotmi poradí a v USA (kde se pro změnu bez použití U-turnu nikam nedostanete) se omezovat nenechá.