[Talk-cz] turn restrictions v Navitu (was Re: Dotazy začátečníka #1)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Říjen 5 10:46:41 UTC 2009

Petr Kadlec píše v Po 05. 10. 2009 v 12:41 +0200:

> Když už se to tu objevilo: jaký je vlastně oficiální správný způsob,
> jak semafory vyznačovat?
>
> Dosud jsem je tagoval v nodech tvořících průsečíky příslušných silnic.
> U „obyčejných“ silnic je to v pohodě <http://osm.org/go/0J0mQlPJR-->,
> trochu horší je to u silnic s oddělenými směry a výsledných
> složitějších křižovatek, kde se „množí“ semafory
> <http://osm.org/go/0J0k7B16q-->.

Asi nemusím zmiňovat, že solitérní semafory budou pro myšlenku zákazu
U-turn na křižovatce nepoužitelné. Podle mě jediná možnost je tagovat
průsečík příslušných silnic, přestože to nebude vypadat v některých
situacích zrovna reálně.

Kdyžtak mě někdo vyveďte z omylu zavčasu, ať ušetřím autorům Navitu
práci s implementací toho našeho zákona.

Petr