[Talk-cz] Rozsirovani povedomi o OSM?

Pavel Zbytovský mail na zby.cz
Pátek Říjen 16 14:04:14 UTC 2009

Ono nejen návody, ale i celá wiki a vlastně i web. Proto jsem přestal psát
článek a začal jsem se věnovat lokalizaci webu/potlatchu (viz pár zpráv
zpátky - obojí už je v produkční verzi! jupí!). Ale chce to prostě mít
dotažené - inspirace třeba při nastavení jazyku na"de".

A tady jsem ještě narazil na další ne-intuitivitu, že jazyk se nastavuje
dost podivně pomocí Accept-languages v www.osm.org/user/zby-cz/account ..
chtělo by to normálně mít select-box s vlaječkama. Ale myslím že to je v
plánu.

Super, že jsi to napsal do konference! Jinak bychom se my dva minuli :)
Navrhuju se zintuitizování nějak prodiskutovat mimo konferenci ... fórum,
wiki-page?

Pavel