[Talk-cz] OpenTrackMap offline

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Neděle Říjen 18 20:32:42 UTC 2009

Dne neděle 18 Říjen 2009 21:23:17 Pavel Machek napsal(a):

> Diky... jede hezky.
>
> Jen tam jsou lehce stara data (tyden+, mozna vic). Neslo by pouzit
> prebytecneho vykonu na castejsi prepocitavani?

Automatické aktualizace jsou teďka vyplé a rendruji to raz za čas ručně na
jiném výkonnějším počítači, protože hodinový aktualizační skript nemám ještě
úplně hotový. Ten by se ale stejně týkal pouze overlay vrstvy se značkami,
protože na plné rendrování je výkon serveru stále ještě nedostačující - Athlon
XP 3000+. Uvidíme, jak na tom bude s výkonem server FSV ČVUT, který mi nabídl
Martin Landa. Zítra ráno spustím přerendrování plné vrstvy a k večeru by to
tam mohlo být.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz