[Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

Ivo Lukacovic ivoluk na gmail.com
Čtvrtek Říjen 29 16:35:12 UTC 2009

Ano, tam kde je oblast zmapovana tam jsou mapa velice presna. Navic mapa
vznika pro potreby pozemni navigace, tj dulezite je, aby tam byly silnice a
cesty. Ze vzduchu vas zajimaji tri veci: voda, zastavena oblast, lesy.

Ovsem problem je v tom, ze ne kazda oblast je zmapovana stejne. Letel jsem
vrtulnikem z mist, kde byla zmapovana kazda silnicka az po misto, kde byla
vesnice, kterou jsem v OSM nemel.

Pokud mate jednomotorove letadlo nebo vrtulnik velike oblasti lesa, vody ci
zastavby je nutne obletet. Takze mym cilem je vymyslet nebo sehnat nejaky
algorytmus, ktery z huste site residencnich silnic udela zastavbu.

IL