[Talk-cz] vazby?

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pátek Říjen 30 12:50:40 UTC 2009

On Fri, 30 Oct 2009 13:37:20 +0100, Martin Kupec <magon na jkopava.cz> wrote:

> 	Neni spis nadbytecna hranice mesta? Mi prijde skoro lepsi, a
> 	hlavne jednodussi na zmapovani pridavat k silnicim flags
> 	"is_in" a v posprocessingu kolem takovychto silnic udelat
> 	polygony a to prohlasit za uzemi mesta. Katastralni uzemi mesta
> 	nejspis neni uplne dulezita informace, mestu mohou patrit i
> 	rozlehla okolni pole. Tohle by i resilo problem s leteckou mapou
> 	a zobrazovanim zastavene oblasti.
>
> 		Martin Kupec

To si nemyslím.
Především bude velký problém uhlídat, aby byli všechny ulice otagované.
Málokdo (speciálně ne nováčci) bude myslet na to, že když dělá ulici, tak
musí ještě doplnit, kam patří. Pokud budou dvě města propojená, tak se
přispěvatel musí zabývat tím, kde které město je v momentě, kdy pouze chce
nakreslit několik ulic. Několikrát se mi stalo, že se město, které jsem
hledal nenašlo, protože nemělo vyplněné is_in tagy, a to je měst pár
oproti počtu ulic.
Navíc je problém s ověřitelností, protože pokud tam někdo omylem napíše
sousední město, tak si toho pravděpodobně nikdo nevšimne, a pokud ano, tak
bude muset složitě zjišťovat jestli ulice patří do města, nebo do sousední
vesnice.