[Talk-cz] kvalita vs kvantita

Frettie frettie na gmail.com
Pátek Říjen 30 14:58:40 UTC 2009

Vztekáte se vy, já vás pouze uporoňuju, že reflektuju skutečný stav. V
katastru tuším nejsem, ale nemám rád, když ze mě někdo dělá debila. Je
mi to tzv. Volný. Jinak, myslím, že OSM je dobrý jako koníček, ovšem
jen do té doby, než se stane předmětem hádek, pak je to nuda a stane
se to bitvou revertů a bude to na prd. Třebíč obkresluju dle
katastrálních map s podporou ortofota, myslím, že to dělám správně a
určitě to dělám podle své nejlepší vůle. Nerad se vztekám, z toho jsem
už vyrostl.

J.