[Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Říjen 31 18:41:52 UTC 2009

Ahoj!

> *** prilis nerozumim. Jde vam o bezpecnost leteckeho provozu (jak bylo
> lze chapat z predchoziho emailu), ale klicovou vlastnosti je zdarma
> mapa, navic uzivana k jinym ucelum. Kdyz sectu cenu stroje, hodnotu
> pilota a nakladu, tak tomu moc nerozumim.

Zrejme tu jde o svobodu a ne o cenu...  :-).
									Pavel

PS: Ale taky doufam ze to nebude pouzity jako zakladni navigacni
pomucka pro IFR lety... teda respektive ze nebudu u toho az to selze ;-).