[Talk-cz] vazby?

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Sobota Říjen 31 22:50:06 UTC 2009

Martin Kupec napsal(a):

> 	Neni spis nadbytecna hranice mesta? Mi prijde skoro lepsi, a
> 	hlavne jednodussi na zmapovani pridavat k silnicim flags
> 	"is_in" a v posprocessingu kolem takovychto silnic udelat
> 	polygony a to prohlasit za uzemi mesta. Katastralni uzemi mesta
> 	nejspis neni uplne dulezita informace, mestu mohou patrit i
> 	rozlehla okolni pole. Tohle by i resilo problem s leteckou mapou
> 	a zobrazovanim zastavene oblasti.
>
> 		Martin Kupec

Zdravim,

me tedy prijde na realizaci jednodussi algoritmus zjistujici, zda je
neco uvnitr nejakeho polygonu. Nemluve o tom, ze hranice statu je
polygon, stejne jako hranice kraje, okresu ... . Chcete kazdou cesticku,
kazdy bod oznacovat "is_in=CR" ? To je preci nesmysl. Me by prislo
logicke, aby se toto urcovalo vyhradne na zaklade zacleneni do struktury
polygonu "boundary".