[Talk-cz] Dotazy začátečníka #1

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 9 10:59:22 UTC 2009

Pavel Zbytovský píše v St 09. 09. 2009 v 11:51 +0200:
> Je tam pruh pravda s obrubníkem, ale neviděl jsem nikdy pruh zeleně
> méně než půl metru bez obrubníku :)

ten obrubník jsem nezmiňoval, přišel mi samozřejmý (udržuje zeleň od
útoku na řidiče, a naopak :-)

> Trochu jiný případ je, pokud je silnice rozdělena jen dvojitou čárou,
> ale i zde bych klidně mapoval paralelky.

hmhmhm. Pokud je to jeden kus asfaltu bez obrubníků, tak bych to na
paralelky rozhodně nerozděloval a raději tlačil na OSM, ať na to zavede
tag (viděl jsem proposal). Ale jak už jsem psal dříve, tak konkurence
právě tohle dělá, a jediný důvod je zřejmě ta jednoznačnost navigování.

> Druhá věc je, že si tohle můžeme dovolit v dobře zmapovaných
> oblastech, jinde bych nevěnoval úsilí takovým prkotinám, je též
> pravda, že konkurence tohle nedělá..

Celou dobu tu mluvím o centru města a konkurence už tohle má dávno
vyřešeno do detailů...

Petr