[Talk-cz] Dotazy začátečníka #1

Ondrej Novy novy na ondrej.org
Středa Září 9 21:26:13 UTC 2009

Dobry den,

2009/9/9 Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz>

> A jeste poznamka ke generalizaci layoutu krizovatek: zkusil jsem si
> jednu "T" krizovatku dovybavit rameny, pokud nekdo jede ze zapadu na jih
> nebo z jihu na vychod a kdyz jsem potom zkusmo rekl Navitu, aby tu
> krizovatku projel rovne (zapad-vychod), tak nezavahal, sjel jednim
> ramenem na jih, pres nezmapovany delici ostruvek projel napric jizni
> cestou a druhym ramenem se za krizovatkou napojil a jel dal na vychod.

tohle resi turn-restriction preci.

> Pro zajimavost jsem se podival, jak se s touto situaci vyporadava
> konkurence, a G to dela tak, ze vsechny silnice dusledne rozdeluje na
> dve soubezne jednosmerky. Zrejme nema turn restrictions, tak si vypomaha

ne kazde omezeni je mozne vyjadrit jednosmerkou - i kdyby jste rozdeloval az
na zrnko asfaltu. :)

takto. Je to az smesne, protoze i obycejnou plnou delici caru nahrazuje
> dvojici soubeznych cest v miste, kde potrebuje zakazat odboceni z
> najezdu doleva. Nicmene verim, ze se takto vyporada s navigovanim 100%,
> zatimco ja se spolehl na turn_only_right restriction a ted vidim, ze
> Navit to nejak jeste nerespektuje nebo co :-(

napr. mkgmap pro Garmin to respektuje a jezdim s tim denne.

--
S pozdravem/Best regards
Bc. Ondrej Novy

Email: novy na ondrej.org