[Talk-cz] křižovatka v Otrokovicích - je to správně?

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Duben 1 02:07:24 UTC 2010

Dne 1. dubna 2010 0:37 Martin Kokeš <shr3k na typo3-hosting.com> napsal(a):
> No v tom případě, pokud byste to chtěl brát doslova z wiki, tak průtah Hranicemi a spousta dalších podobných jedniček v městech by se musel taky překreslit (protože pruhy s navzájem opačným provozem v nich nejsou ničím fyzickým odděleny, maximálně dvojitou plnou). http://osm.org/go/0LSX5N@5L-

*** Tu I/47 jsem historicky kreslil myslim taky ja. Silnice I/47 ve
vetsine useku delena JE, v hranicich nejspis neni ale chova se takto.
Vznikala v dobe kdy vznikaly pravidla i prvni OSM useri.
Takze je to spise anachronizmus, nez dobry priklad.

Dneska jsem prekresloval I/37 a ulici Vocelovu v Hradci Kralovem ze
dvou linii do jedne .

> A pokaždé, kdy by došlo k "fyzickému" oddělení pruhů, by se to muselo opět překreslovat.

*** tak vyhrocene to snad neni.

zdravi

hanoj