[Talk-cz] opentrackmap - hrady a další

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Pondělí Duben 12 17:42:20 UTC 2010

Dne neděle 11 Duben 2010 14:02:44 Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):

Za dva dny odjíždím na 2-3 týdny pryč, ale pak budu mit na OTM trochu času.
Pokud se dohodnete na způsobu tagování, můžu pak vytvořit příslušné styly a
ikony. V ideálním případě, mi někdo, prosím, sepište wiki stránku, kde by bylo
přehledně definováno, co a jak se má vykreslovat (případně stačí jen linky na
další relevantní wiki stránky).

Pokud si někdo ještě nevšimnul, přidal jsem do OTM vrstvu s vrstevnicemi a
stínováním a znovu zprovoznil automatické denní updaty. Nyní je výchozí base
vrstvou Mapnik OSM vrstva a stínování, vrstevnice a značky jsou overlaye.
"Baked" vrstva pro mobilní zařízení je samozřejmě stále dostupná.

Také bych chtěl do OTM přidat GeoRSS nebo podobnou vrstvu s geocachema,
případně jiné vrstvy týkající se turistiky. Pokud nějaké znáte, prosím, sem s
nimi :-).

Děkuju všem zúčastněným za případnou pomoc i rady.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz