[Talk-cz] mapnik vs. rozsáhlé polygony

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Úterý Duben 13 15:51:47 UTC 2010

jzvc napsal(a):

> Zdravim, mozna to bude tim, ze pokud engine najde neuzavrenou cestu s
> tagem, ktery jaksi z principu uzavreni ocekava (= les ....), tak si stim
> nevi rady. Pokud najde relaci, tak vi, ze si ma dotahnout dalsi kamose
> nebo ze to proste je "kam az oko (engine) dohledne" ;). Nevejde se
> nahodou ten les pri nizsich zoomech na jednu dlazdici ? Nebo nezasahuji
> alespon vsechny cesty ten les ohranicujici do jedne dlazdice ?

No nevím, na menším zoomu je to taky roztáhlé po několika dlaždicích a
pokud jsem pochopil správně jak funguje osm2pgsql&mapnik, tak by to mělo
všechny relace při importu naparsovat do (v tomto případě) polygonů.
Spíš mě zaráží, že tento "bug" je jen na některých mapách přestože se
zdá, že by všechny měly používat podobný postup při vykreslování.

PM