[Talk-cz] landuse ve velkém - lesy, pole, louky

Pavel Pilát pavel.pilat na gmail.com
Středa Duben 14 16:36:39 UTC 2010

Takže jsme nevyřešili jak označit soukromou zahradu? U domů v ulici by
mi to bylo jedno, ale tady
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.17112&lon=17.52195&zoom=16&layers=B000FTF
jsou dvě místa se zahradami - zatím jsem to označil jako farmland,
takže to vypadá jako dvě oplocená pole. Jsou to zahrady na kopci nad
městem, které jsou z většiny sady, ale obsahují i záhony a obvykle
taky nějaký gril :).
Mám to nechat bez landuse, čistě jenom plot?