[Talk-cz] opentrackmap - hrady a další

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Duben 16 08:52:03 UTC 2010

do horoucích pekel, může mi někdo poradit funkční editor SVG? :-/

značku zříceniny jsem zbastlil v oodraw, vypadalo to dobře, tak jsem tak začal
kreslit další ... jenže po uploadu vidím, že se to rozsypalo

tak jsem zkusil informační tabuli naučné stezky překreslit v Inkscape ... to
dopadlo tak, že místo číslice je tam černý flek ... a nejde o nekompatibilitu
wiki, ale ten blbej Inkscape si to nepřečte ani sám po sobě, ani po uložení v
"inkscape svg"!

tak jsem zkusil karbon (2.1) ... ten sice generuje hezké, čisté, krátké xml
bez milionu blbostí, ale neuložil mi tam tu číslici vůbec ...

sodipodi už je tak staré, že ho ani nemám v distribuci

sakra, to si mám nastudovat normu a napsat si to ručně ve vimu nebo co?

K.