[Talk-cz] gps a navigace na CR2 dnes

Mike mike na mikecrash.com
Pátek Duben 16 19:06:26 UTC 2010

Jelikož jsem jezdil po lesích, tak mne to minulo, no stejně bych tam asi
nevolal, protože jak jsem se o OSM bavit s lidma kolem sebe, tak jsou v
podstatě všichni skeptičtí. A pokud tam byli nějací "odborníci" (na to
slovo jsem už alergický), tak o tom stejně buď nevědí nebo o tom budou
mluvit asi "odborníci" o Linuxu.

Když jsem se na OSM lidí ptal, tak turisti většinou kouknou někam kolem
jejich bydliště a  stěžují si, že to není moc podrobné, ale zmapovat to
nechtějí s tím, že to bude dobrý, až to někdo jiný zmapuje. Pro navigaci
zase říkají, že tomu nevěří, protože tam za to nemá nikdo zodpovědnost a
není zaručena správnost dat, že to může někdo sabotovat. Těžko jim ale
oponovat, lidé chtějí prostě přijít k hotové věci, ideálně zadarmo a od
renomované firmy ;O Na argumenty proti moc neslyší (rychlost aktualizace
atd., mnohdy větší podrobnost atd.)

No nic, jejich problém, moc to neřeším, to bych to jinak nedělal, jsem
holt takový trouba, který furt něco bastlí a ještě k tomu zadarmo. Aspoň
nejsem sám a to mne těší. Tak hodně trpělivosti v další práci Vás všech :)