[Talk-cz] opentrackmap - hrady a další

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Duben 19 08:02:22 UTC 2010

Dne Ne 18. dubna 2010 Stanislav Brabec napsal(a):

> Chybějící font problémem je - je vhodné převést číslici do křivek.

hm, byl jsem tak nějak optimisticky zvyklý, že se ukládá vše, co je pro
zobrazení potřebné, automaticky ...

> Nicméně černý se objevuje i na strojích, kde zvolené písmo k dispozici
> je.

přesně tak - na stroji, kde jsem to vytvořil, to nejsem schopen korektně
zobrazit

> Zdali je to problém zapsaného SVG nebo až jeho zobrazení ve Firefoxu,
> nedovedu posoudit.

problém FF to asi nebude, když se to stejně (blbě) zobrazuje jak v Konqueroru,
který používá jiné knihovny než FF, tak po konverzi do png na wiki ...

no nic, zkusím teda Inkscape 0.47, a číslici si nakreslím ručně

časem až zas bude čas ... :-)

K.