[Talk-cz] gps a navigace na CR2 dnes

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Pondělí Duben 19 11:48:47 UTC 2010

Dne 16.4.2010 21:06, Mike napsal(a):
> [...]
> mluvit asi "odborníci" o Linuxu.
>
> Když jsem se na OSM lidí ptal, tak turisti většinou kouknou někam kolem
> jejich bydliště a  stěžují si, že to není moc podrobné, ale zmapovat to
> nechtějí s tím, že to bude dobrý, až to někdo jiný zmapuje. Pro navigaci
> zase říkají, že tomu nevěří, protože tam za to nemá nikdo zodpovědnost a
> není zaručena správnost dat, že to může někdo sabotovat. Těžko jim ale
> oponovat, lidé chtějí prostě přijít k hotové věci, ideálně zadarmo a od
> renomované firmy ;O Na argumenty proti moc neslyší (rychlost aktualizace

Oni maji vpodstate pravdu. Zrovna vcera sem modil jednu celkem hlavni
silnici, ktera (nejspis po importu) vedla vsude mozne i desitky metru od
realu. Rek bych, ze tohle uz navigace udejcha dost obtizne. Dokud nebude
odpovidajicne zmapovano alespon 1. a 2. trida, tak se to pro navigaci
moc pouzivat neda.
Co se tyce duveryhodnosti dat, tak ony ty "renomovane" firmy opisuji kde
se da a nakupuji tam, kde prodavaji ...