[Talk-cz] značky (pro OTM) - board_number

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Duben 20 08:29:15 UTC 2010

zdar,

> A proc by nestacilo ref ? Protoze ref na relaci = oznaceni trasy
> (soucasti relace muze byt cedule, ktera k trase patri). Totez na bodu
> oznacujicim ceduli = cislo cedule. Neprijde mi vhodne zavadet hromady
> ruznych oznaceni tehoz.

protože ref v našem současném systému znamená číslo trasy - tabule snad může
být takto otagovaná, i když ještě příslušná nadřazená relace neexistuje, to by
se pletlo ...

v diskusi je návrh board:ref, nicméně dle konvencí by to asi spíše mělo být
ref:board ... vlk se nažere (bude to jako reference - "ref", známý toť tag a
nikoli zgruntu nové "_number") a koza zůstane celá (bude jasné, že jde o idčko
k "board" a ne k celé trase)

K.